Προγραμματισμός Η/Υ ΙΙΙ: Περιγραφή Μαθήματος

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Zeus-DX
Διαχειριστής ιστοσελίδας
Δημοσιεύσεις: 41
Εγγραφή: 19 Οκτ 2017, 22:03
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Προγραμματισμός Η/Υ ΙΙΙ: Περιγραφή Μαθήματος

Δημοσίευση από Zeus-DX » 20 Οκτ 2017, 00:59

Τυπικό εξάμηνο Διδασκαλίας: Εξάμηνο 3
Διδακτικές Ώρες: 2 ώρες Θεωρία, 2 ώρες Εργαστήριο
Επίπεδο Μαθήματος: Μ.Γ.Υ.
Κατηγορία Μαθήματος: Θεωρία + Εργαστήριο
Φόρτος Εκπαίδευσης (ΦΕ) : 104
Διδακτικές Μονάδες (ΔΜ): 4
Καθηγητές: Κωσταντίνος Κουκουλέτσος

Περίγραμμα του Μαθήματος σύμφωνα με το πρότυπο της ΑΔΙΠ:
Αρχείο Προγραμματισμός Η/Υ ΙΙΙ
Σκοπός:
Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με τις βασικές αρχές της Μηχανικής Λογισμικού (Software Engineering) και την ανάπτυξη εφαρμογών μεγάλης κλίμακας χρησιμοποιώντας μια γλώσσα προγραμματισμού υψηλού επιπέδου σε γραφικό περιβάλλον διεπαφής με τον χρήστη (graphical user interface) που συνδυάζει τα χαρακτηριστικά του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού (object-oriented programming) και του προγραμματισμού που καθοδηγείται από συμβάντα (event-driven programming).

Περιγραφή – Περίγραμμα Μαθήματος:
Το μάθημα καλύπτει τις βασικές φάσεις του κύκλου ζωής ανάπτυξης λογισμικού (software development life cycle) δίνοντας έμφαση σε θέματα αντικειμενοστρεφούς ανάλυσης και σχεδίασης λογισμικού (object-oriented analysis and design). Οι φοιτητές διδάσκονται μια visual γλώσσα δηλαδή μια γλώσσα που χρησιμοποιεί γραφικό περιβάλλον διεπαφής με τον χρήστη, καθοδηγείται από συμβάντα (event-driven programming) και υποστηρίζει το παράδειγμα του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού. Οι φοιτητές εμπλέκονται με κατάλληλες εργασίες σε όλο τον κύκλο ανάπτυξης μιας εφαρμογής λογισμικού και πρέπει να είναι ικανοί να την υλοποιήσουν στη συγκεκριμένη γλώσσα (προτείνεται μια από τις Visual γλώσσες του Visual Studio κάτω από το .NET framework). Πιο συγκεκριμένα η διδακτέα ύλη περιλαμβάνει τα παρακάτω αντικείμενα: Εισαγωγή στη Μηχανική Λογισμικού, Μοντέλα Ανάπτυξης Κύκλου Ζωής Λογισμικού, Η γλώσσα μοντελοποίησης UML, Ανάπτυξη Προδιαγραφών, Ανάλυση και Σχεδίαση Εφαρμογής, Σχεδίαση της Διεπαφής με τον Χρήστη, Προγραμματισμός, Ελεγχος και Συντήρηση Λογισμικού, Σχεδιαστικά Μορφήματα (Design Patterns), Λογισμικά Πρότυπα, Προγραμματισμός σε Γραφικό Περιβάλλον Διεπαφής, Δράσεις, Συμβάντα και Χειριστές Συμβάντων, Οπτικά Αντικείμενα Διεπαφής, Βιβλιοθήκες Οπτικών Αντικειμένων, Δημιουργία Menus, Χρήση Πολυμέσων, Αρχεία και Διαχείριση Σφαλμάτων, Επικοινωνία με Βάσεις Δεδομένων, Συνιστώσες & Αρχιτεκτονική Πολλαπλών Επιπέδων Πελάτη-Εξυπηρετητή.

Βιβλιογραφία:
Halvorson Michael, “MICROSOFT VISUAL BASIC 2008”, Εκδόσεις ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ, Αθήνα 2008
Β. Γερογιάννης, Γ. Κακαρόντζας, Α. Καμέας, Γ. Σταμέλος, Π. Φιτσιλής, “Αντικειμενοστρεφής ανάπτυξη λογισμικού με τη UML”, ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ, ISBN: 9602099135, 2006
Γιακουμάκης, Μανόλης, “Τεχνολογία λογισμικού”, Σταμούλη Α.Ε., ISBN: 9603517836, 2009
Fowler, Martin, “Εισαγωγή στη UML. Συνοπτικός οδηγός της πρότυπης γλώσσας μοντελοποίησης αντικειμένων”, ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ, ISBN: 9602099577, 2006
http://www.microsoft.com/express/
http://msdn.microsoft.com/en-us/vstudio/aa718325
http://msdn.microsoft.com/en-us/vbasic/ms789086

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι:
http://auto.teipir.gr/el/mathimata/prog ... ii-1302/57
https://moodle.puas.gr/enrol/index.php?id=305

Χρήσιμα Προγράμματα:
Python
PyCharm
Taste my THUNDER Mortal!!!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Προγραμματισμός Η/Υ ΙΙΙ”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης